دسترسی سریع

بيشتر

فراخوان واگذاری عملیات بازرسی و نمونه برداری از واحد های تولیدی و خدماتی تحت پوشش اداره کل استاندارد استان خوزستان

اداره کل استاندارد خوزستان تصمیم دارد امور بازرسی و نمونه برداری ازصنایع تولیدی و خدماتی مستقر در استان خوزستان را مطابق روش اجرایی صدور تمدید و.....پروانه کاربرد علامت استاندارد به شماره 221/42مصوب تاریخ 06/09/1390و دستورالعمل نمونه برداری به شماره 204/42 مصوب تاریخ 60/09/1390و بر اساس استاندارد های ملی ایران ( قابل دریافت از سایت سازمان ملی به آدرس  استاندارد به آدرس  standard.isiri.gov.ir  ) به  شرکت های  بازرسی  تایید  صلاحیت  شده  توسط  سازمان  ملی  استاندارد واگذار نماید، متقاضیان واجد شرایط ضمن توجه به شرح خدمات ذیل بند (2) نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم مطابق بند (3) تا پایان مهلت مقرر  اعلام شده در آگهی فراخوان به اداره کل استاندارد اقدام نمایند .
1-شرایط عمومی 
1-1 شرکت های بازرسی متقاضی باید دارای گواهی تایید صلاحیت معتبر بازرسی و نمونه برداری در داخل کشور در زمینه های مورد تقاضا باشد.
1-2 ارجاع کار شامل تمامی صنایع فعال استان می باشد.
2-شرح خدمات
 2-1 نمونه برداری
-نمونه گیری از واحد های تولیدی و خدماتی و عندالزوم مراکز  عرضه
-ارسال نمونه به آزمایشگاه های سازمان استاندارد و واحد های تابعه و آزمایشگاه های همکار
-تهیه صورت جلسه نمونه برداری مطابق الگوی ارائه شده.
-ثبت اطلاعات نمونه برداری در سامانه یکپارچه نظارت بر اجرای استاندارد و سایر سامانه های اطلاعاتی  بنا بر درخواست اداره کل
2-1-1شرایط نمونه برداری و نگهداری و انتقال نمونه
 -نمونه ها باید در بسته بندی های مستحکم و غیر قابل خدشه با پلمپ شماره دار و کدگذاری شده و با رعایت کلیه اصول علمی و فنی بسته بندی و حمل شود.
-برای نمونه برداری از صنایع گوشتی و لبنی (مواد غذایی فساد پذیر) داشتن خودرو سردخانه دار الزامی باشد.
-برای نمونه برداری و انتقال نمونه های حجیم داشتن وسیله نقلیه مناسب الزامی است.
-مسئولیت تحویل صحیح و سالم نمونه به آزمایشگاه به عهده شرکت بازرسی بوده و شرکت ملزم به جبران خسارت های احتمالی ناشی از سهل انگاری های صورت گرفته در امر نمونه برداری، بسته بندی ، پلمپ و  حمل و نقل ، نگهداری و تحویل نمونه می باشد.
 2-2بازرسی
-بازرسی از واحدهای تولیدی ،خدماتی  ،صنفی و مراکز عرضه و فروش
-تهیه گزارش بازرسی از واحدهای تولیدی خدماتی ، صنفی و مراکز عرضه و فروش مورد بازرسی( مطابق الگوی ارائه شده توسط اداره کل)
-اعلام کتبی نواقص و مغایرت های  مشاهده شده در محل بازرسی مطابق الگوی ارائه شده
-ارائه گزارش بازدید و اعلام نواقص به اداره کل استاندارد
-ثبت گزارش بازرسی درسامانه یکپارچه نظارت بر اجرای استاندارد
 3-مدارک لازم
 3-1پاکت الف
-شرایط و مقررات انجام عملیات که تمام برگ های آن به مهر و امضای مجاز شرکت رسیده باشد. (شامل روش اجرایی صدور و .... پروانه کاربرد علامت استاندارد به شماره 221/42مصوب تاریخ 6/9/90و دستورالعمل نمونه برداری به شماره 204/42مصوب تاریخ 6/9/90 )
-تصویر اساس نامه شرکت
-تصویر ثبت روزنامه رسمی با آخرین تغییرات
-تصویر کد اقتصادی شرکت
-تصویر پروانه تایید صلاحیت بازرسی و نمونه برداری معتبر
-تصویر سوابق اجرایی شرکت در امور بازرسی و نمونه برداری
-داشتن دفتر ثبت شده در سطح استان خوزستان
3-2پاکت ب
 3-2-1قیمت پیشنهادی برای واحدهای تولیدی قیمت پیشنهادی و اعلام هزینه بر اساس جدولی که از طریق مراجعه به اداره کل در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام گردد. با توجه به پراکندگی واحد های تولیدی در سطح استان قیمت ها مطابق با جدولی که از طریق مراجعه به اداره کل در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت در دسته بندی های شهرستان های با شعاع مسیر مشخص از مرکز استان در نظر گرفته شود.
شرکت کنندگان همچنین  بایستی کلیه مدارک را در دو پاکت جداگانه حداکثر تا پایان مهلت مقرر اعلام شده در آگهی فراخوان ( یکشنبه 1399/11/19 )  به آدرس اهواز ،کیان پارس ، خیابان 13 غربی، فاز 3، پلاک 141، معاونت توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی تحویل نمایند.  اداره کل در رد و یا قبول هر یک از پیشنهادها مطابق با ملاحظات فنی و بررسی سوابق و نظرات کمیته فنی و بازرگانی اداره کل مختار می باشد .