دسترسی سریع

بيشتر

حرکت اداره استاندارد خوزستان بر مدار شعار سال ۱۴۰۰

مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: حرکت بر مدار شعار سال و رفع موانع تولید و پشتیبانی از واحد‌های تولیدی در دستورکار اداره استاندارد است.

رضا قیصی پور مدیر کل استاندارد خوزستان در حاشیه بازدید از واحد‌های پیشگام پلاست اهواز و شیلنگ و لوله خوزستان که تولید کننده لوله و اتصالات پلیمری آبرسانی و دفع فاضلاب است در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خط تولید، آزمایشگاه و فرآیند حاکم بر تولید و عرضه محصولات مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: عزم اداره کل استاندارد حرکت بر مدار شعار سال ۱۴۰۰ با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر آن تاکید دارد.

قیصی پور با بیان اینکه بدون توجه به کیفیت ماندگاری در بازار غیر ممکن است، اظهار داشت: تولید کنندگان باید در تولید و عرضه محصولات با کیفیت و مرغوب دقت کنند تا علاوه بر ماندگاری در بازار، به افزایش تولید، اشتغالزایی و خودکفایی در محصولات مختلف کمک کنند.

مدیر کل استاندارد خوزستان تصریح کرد: اداره کل استاندارد نیز حامی تولید کنندگان و مصرف کنندگان است و با نظارت دقیق بر تولید و عرضه برای رفع موانع تولید از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، ضمن اینکه مصرف کنندگان باید کالا‌های نامرغوب را به اداره استاندارد اطلاع دهند تا با تولیدکنندگان برخورد جدی و قانونی صورت گیرد