social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1403/2/5

09:54:0

106

استقبال مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان از خبر موفقیت سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی

سرپرست اداره روابط عمومی استاندارد خوزستان در نوزدهمین نشست شورای روابط عمومی های دستگاه های اجرای استان خبر موفقیت سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی را بازگو نمود.
زهره خطیبی گفت: با توجه به اینکه یکی از وظایف مهم روابط عمومی‌ها،  اطلاع رسانی و تببیین می‌باشد برخود وظیفه می دانم خبر موفقیت کشور عزیزمان در ارزیابی همترازی را در جمع مدیران روابط عمومی استان اعلام نمایم.
وی گفت: پس از 26 سال و در دوران سخت و شکننده تحریم، به لطف پروردگار و با همت دولت مردمی سیزدهم، براساس اعلام اتحادیه تایید صلاحیت آسیا - اقیانوسیه (APAC) مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در ارزیابی همترازی با کسب 97 درصد رای مثبت موفق به تمدید و افزایش عضویت کامل خود در این اتحادیه شد.
خطیبی گفت: به عنوان نماینده سازمان ملی استاندارد ایران و اداره کل استاندارد خوزستان این موفقیت بزرگ و ملی را در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است به کلیه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می نمایم.
همچنین در پایان این نشست، مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با استقبال از خبر موفقیت سازمان ملی استاندارد ایران، خواستار انعکاس گسترده‌ی این موضوع توسط کلیه دستگاه های اجرایی استان و رسانه ها شدند.